poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Ania z gitarą

29.08.2015
W sobotni wieczór wybrałyśmy się z Anią i moją ciocią na zdjęcia nad jezioro. Stan wody jest tak niski, że niektóry łódki obecnie "cumują" w trawie :)
Początkowo nie byłam zadowolona z wykonanych zdjęć (większość była za ciemna), ale podjęłam próbę poprawy ich w Lightroomie i wydaje mi się, że mimo tego, że to była moja pierwsza sesja obrabiana w tym programie (i w ogóle robiona w RAW) efekt końcowy jest nie najgorszy ;)

1.

 2,
 3.4.


Przez ostatnie dwa miesiące nie bardzo miałam czas na zdjęcie - wszystko przez pracę, ale teraz mam nadzieję, że to nadrobię :)

Zapraszam na mój profil na Facebooku

5 komentarzy:

  1. Moim skromnym zdaniem, jest to jak narazie do tej pory Twoja najlepsza sesja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie te zdjęcia wyszły, moi faworyci to 12 i 13 :) wyszło jak na jakiejś pustyni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na 27 zdjęcie, aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sesja, najbardziej podoba mi się zdjęcie 22 i 27, są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać tutaj pasję i chęć tworzenia. Należy nauczyć się segregacji zdjęć i wyboru do prezentacji tych najlepszych. Nie ilość i powielanie tego samego ujęcia a pokazanie nowej odsłony może okazać się ciekawsze. Kiedyś Ansel Adams powiedział: "Dwanaście świetnych zdjęć w ciągu roku to doskonały dorobek." Chwyć do ręki aparat na klisze, wtedy zaczniesz zastanawiać się nad każdym ujęciem, bo to już wiąże się z kosztami;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Mile widziana konstruktywna krytyka i cenne wskazówki :)