środa, 28 października 2015

Patrycja C.

25.10.2015
W sobotę po sesji z Kamilą spotkałam się na zdjęcia z Patrycją. W planach miałyśmy w sumie dwa tematy do zrealizowania. Jednym z nich były zdjęcia typowo jesienne, a drugim coś spokojnego nad morzem. Modelka spisała się świetnie, bo mimo chłodu dzielnie pozowała w cienkim sweterku i z bosymi stopami. Niestety ja poległam na zdjęciach w ruchu, ale cóż nie zostaje mi nic innego tylko próbować dalej :)



Podczas zdjęć przybiegł do nas fajny piesek, którego można zobaczyć na zdjęciu numer 13 :)
 
 Portfolio modelki ---> [KLIK]

8 komentarzy:

  1. 11 zdjęcie bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjecia <3 Masz talent.
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 11 zdjęcie piękne! http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najlepsze zdjęcie z całej sesji :)
      Dzięki :)

      Usuń
  4. 11 zdecydowanie najlepsze :) Co do zdjęć w ruchu próbuj dalej,w końcu to praktyka czyni mistrza :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Mile widziana konstruktywna krytyka i cenne wskazówki :)