poniedziałek, 9 listopada 2015

Magdalena H.

8.11.2015
To już moja druga sesja z Magdą :) (Pierwsza nasza sesja ---> [KLIK]) Tym razem pierwszy pomysł, a to co zrealizowałyśmy to w zasadzie dwie zupełnie różne rzeczy. Miejscem sesji od początku miały być opuszczone budynki w Gdyni na Babich Dołach, ale w trakcie zdjęć stwierdziłyśmy, że możemy iść jeszcze na plażę.
Jestem pełna podziwu dla mojej modelki! Magda przebierała się i pozowała mimo niskiej temperatury i bardzo silnego wiatru ;)
Niestety troszkę poległam na tych zdjęciach, ale i tak bardzo ciesze się z sesji :) 


6. 

 I jeszcze coś z plaży:


I coś na koniec ;)

 

Portfolio Magdy ---> [KLIK]

13 komentarzy:

  1. Ciekawe fotografie :D Mi się nie podobają sukienki, ale i tak zdjęcia wyszły mega :D
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecie nr 10 jest moim faworytem :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo podoba się to zdjęcie chociaż ostrość i jakość uciekła :(
      Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  3. Nominuję cie do Liebster Blog Award :* szczegóły na mym blogu , czekam na odpowiedzi na me pytania

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, zapraszam reszta informacji u mnie ----> http://ilove-cookie.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia na plaży są fajne, uroda modelki pasuje do okolicy. Na przyszłość nie rób zdjęć tak, że widać na pierwszym planie stopy modelki a rajstopach. To po prostu źle wygląda.
    Zdjęcia w budynku nie wyszły tak dobrze, pewnie dlatego, ze panują trudne warunki w takich miejscach. Ciężko dobrać ustawienia przesłony i czasu do zastanego oświetlenia, momentami zgubiłaś ostrość.
    W trakcie sesji staraj się też zwracać uwagę na pozę modelki: wyprostowane plecy, brak drugiego podbródka, otwarte oczy (chyba, że celowo zamknięte), brak "fałdek", odsłonięta twarz itp.
    Mam nadzieję, że trochę pomogłam i na kolejnej sesji będziesz już miała mniej zdjęć do poprawki :)
    Zapraszam do siebie i trzymam kciuki za rozwój! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, że te rajstopy, źle wyglądają, ale jakoś samo zdjęcie mi się podoba.
      Niestety w budynku warunki były niezbyt dobre, a ja mimo walki z ustawieniami aparatu lekko poległam. No i tak jak zauważyłaś ostrość lekko poleciała np na zdjęciu nr 10 które gdyby nie to byłoby naprawdę dobre.
      Niestety za bardzo skupiłam się na aparacie przez co zaniedbałam modelkę, ale staram się nad tym pracować i pilnować takich szczegółów.
      Bardzo dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  6. Wow bardzo ladne zdjecia , robia wrazemnie a modelka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe zdjęcia. Uwielbiam szarość i tajemnicę. Dla mnie numerek 14 wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia wyszły :D
    Zazdroszczę plaży :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow, zdjęcia naprawdę boskie c; Zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te zdjęcia w budynku, bardzo pomysłowe :) Lubię takie klimaty :3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Mile widziana konstruktywna krytyka i cenne wskazówki :)