środa, 21 czerwca 2017

FotoObraz ♥ Galeria Druku

Dzisiaj coś zupełnie innego! :)
Jakoś ponad tydzień temu dostałam propozycję współpracy od strony galeriadruku.com.pl. Długo się nad nią nie musiałam zastanawiać, bo któż by nie chciał mieć pięknie wykonanego obrazu w dodatku z zupełnie dowolnego zdjęcia! Taki obraz to piękna pamiątka, ozdoba wnętrza i genialny pomysł na prezent :)
Wybrane przeze mnie zdjęcie przedstawia jednego z moich kotów Batmana, więc jestem pewna, że mojej mamie bardzo się spodoba ;)
Postanowiłam więc podzielić się z Wami kilkoma informacjami na temat tej firmy, z pomocą której mogę sprawić radość bliskiej osobie.

W ofercie Galerii Druku znajdziemy naprawdę dużo propozycji motywów do wydrukowania na płótnie (KLIK), ale także mamy możliwość wysłania własnego zdjęcia do druku :) Strona oferuje trzy rodzaje płótna: bawełna, poliester i poliester błysk, a także wybór spośród siedmiu różnych formatów od 30x40 aż do 80x120.
Składanie zamówienie także jest bardzo proste i przejrzyste. Najpierw wybieramy produkt "Obrazy na płótnie" i materiał jaki ma zostać wykorzystany, ja wybrałam bawełnę. Następnie wybieramy nasze zdjęcie i dopasowujemy rozmiar wydruku, grubość ramki (0, 2 lub 4 cm), a także sposób zadrukowania boków obrazu. Ja wybrałam rozmiar 40x60 cm, grubość ramki 2 cm oraz aby boki obrazu były białe. W następnej zakładce mamy do wyboru klika filtrów, możemy np zmienić zdjęcie na czarno białe. I na koniec wyświetla nam się podsumowanie naszego zamówienie i nie pozostaje nam nic innego jak dokonać zamówienie, wybrać sposób płatności i podać dostarczenia.
Super opcją jest także możliwość wysłania zapakowanego obrazu w formie prezentu dla innej osoby :)

Ja swoje zamówienie złożyłam w poniedziałek, a już dziś kurier dostarczył mi mój pierwszy i na pewno nie ostatni foto-obraz wykonany przez GALERIĘ DRUKU.

Obraz jest wykonany z wielką starannością, na solidnej ramie, gotowy do zawieszenia na ścianie.
Jestem bardzo zadowolona z efektu współpracy z firmą Galeria Druku i gorąco polecam Wam ich usługi.

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Mile widziana konstruktywna krytyka i cenne wskazówki :)