niedziela, 24 maja 2015

Sesja w straży

23.05.2015
Wczoraj miałam okazję "uczestniczyć" w sesji w straży pożarnej - jako cichy obserwator :) Była to już któraś z kolei sesja organizowana przez mojego znajomego - Norberta. Modelkami były Casandra i Patrycja, fryzjerką Agata, a za makijaż i oczywiście zdjęcia odpowiedzialna była Klaudia.
Do mojego zakresu "obowiązków" należały zdjęcia z backstage'u i obserwacja :)
A oto kilka moich ujęć :)


  
 
  
 
 

Bycie obserwatorem ma bardzo wiele plusów, dlatego jestem bardzo zadowolona z wczorajszego dnia :)
W prawdzie tego dnia miałam mieć jeszcze zdjęcia z Joanną i jej chłopakiem, ale pogoda pokrzyżowała nam plany.

10 komentarzy:

  1. Z przyjemnością przejrzałem zdjęcia, bardzo się podobają. Udana sesja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Sama bardzo bym chciala w czyms takim uczestniczyc. Ciekawe zdjecia, fajnie czasem ogladnac cos innego niz portrety ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna okazja żeby spróbować czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa :) Wgl. ciekawy pomysł na sesję. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sesja udana. Czasami bardzo dużo można zauważyć przebywając na backstagu:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Niestety efekty to już nie moje działka, ale zdjęcia na pewno wyszły świetnie :)

      Usuń
  7. ale świetny pomysł na sesję, miło zobaczyć jak to wszystko "z boku" wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ciekawa sesja i jeszcze lepszy wpis. Ciekawy backstage. Pozdrawiam Paweł Heczko.

    OdpowiedzUsuń
  9. fiu... fiu... widać, że chwilami było gorrąco :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Mile widziana konstruktywna krytyka i cenne wskazówki :)