niedziela, 21 czerwca 2015

Patrycja B.

Dzisiaj mimo kiepskiej pogody wybrałam się na przekładaną już kilkukrotnie sesję z Patrycją. Pogoda nas nie rozpieszczała, ale pozytywna atmosfera rekompensowała wszystko :)
Podczas sesji towarzyszyła nam Karolina - koleżanka mojej modelki :)



I na koniec coś specjalnego :)


Modelka spisała się rewelacyjnie :)
O fotografie nie można powiedzieć tego samego, bo znowu rozjechałam się z ostrością na większości zdjęć. Ale z sesji na sesję będzie lepiej! :)


Od niedawna można mnie znaleźć także na Facebooku :)
Zapraszam >>>KLIK<<<

18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe ujęcia ;) Na niektórych zdjęciach twarz modelki jest za mało oświetlona,ale ujęcia bardzo pozytywne ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że robisz postępy z sesji na sesję. Kadry są bardziej przemyślane, mimo że niekiedy brakuje na nich właściwego doświetlenia. Mimo to podoba mi się!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia bardzo fajne, cała sesja jak najbardziej na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i piękna modelka
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam morze!
    Sliczny makijaż i fajne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia. Bardzo fajna sesja :)
    Pozdrawiam
    (obserwuje twojego bloga jeśli spodoba ci się mój blog to zapraszam do obserwacji :D)
    niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. Wyglądają naturalnie. Najbardziej podoba mi się, jak modelka ma rozpuszczone włosy:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zazdroszczę zdjęć nad morze, może też mi kiedyś takie cykniesz co? :D znalazłam kilka co przypadło mi do gustu :)
    ...a może tak przy okazji zapraszam na mojego fanpage : https://www.facebook.com/maxitan.photography , może będziesz miała ochotę pooglądać co tworzę to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moim skromnym zdaniem jest dobrze mi do gustu najbardziej przypadły zdjęcia z początku sesji

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne ujęcie na 3 i 4 zdjeciu, naprawdę piękne miejsce :) super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie ma nic nowego, ale zapraszam do mnie na nowy post :)
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne ujęcia, do tego piękna modelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna dziewczyna! Najlepsze dla mnie są te zdjęcia, gdy siedzi na schodach z wilgotnymi włosami :) Mieszkasz nad morzem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Studiuję w Gdyni więc od października do czerwca pomieszkuję nad morzem ;) A wakacje spędzam u siebie w górach :)

      Usuń
  14. Bardzo ładna modelka :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Mile widziana konstruktywna krytyka i cenne wskazówki :)