czwartek, 25 lutego 2016

Magdalena K.

23.02.2016
Tak jak wspominałam w poprzednim poście we wtorek odbyły się dwie sesje. Drugą dziewczyną, która tego dnia stanęła przed moim obiektywem była Magdalena - naprawdę śliczna i naturalna dziewczyna, która w dodatku pomogłam nam znaleźć miejsce na sesje :)
Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować z nią jeszcze jakąś sesję :)



Portfolio modelki ---> [KLIK]

Bardzo dziękuję dziewczynom, które zdecydowały się na aż tak spontaniczne zdjęcia, a także Norbertowi, który był sprawcą tego całego "zamieszania" oraz niezastąpionym szoferem :)

9 komentarzy:

  1. Nareszcie widzę, że modelka jest "żywa" :D Bardzo mi się podobają te zdjęcia,szczególnie 13 i 18. Wnętrze też ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Insteresujące fotki, bardzo ładne.No i cudna modelka <3 Zapraszam na mojego bloga : http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia. Śliczna dziewczyna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz lepiej tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra sesja. Najbardziej podoba mi się 18te zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia w pomieszczeniu na prawdę piękne i bardzo udane, te przy kamienicy troszkę słabe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna dziewczyna i bardzo ładne zdjęcia! Uwielbiam oglądać portrety, więc będę zaglądać tutaj.

    też mam bloga fotograficznego:) artcharlotte.pl nie wymuszam odwiedzin, ale piszę, bo może Ci się spodoba u mnie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Mile widziana konstruktywna krytyka i cenne wskazówki :)