niedziela, 4 stycznia 2015

Portrety Ani

1 styczeń 2015
Pierwsze zdjęcia w tym roku :)
Nie chciało mi się wychodzić z domu, a chciałam coś popstrykać, więc skonstruowałam prowizoryczne tło i bardzo prymitywne oświetlenie. Na początek zaczęłam męczyć sama siebie, ale że nienawidzę własnych zdjęć, musiałam pobawić się obróbką i lekko chyba przegięłam :) Oto rezultat:




Na temat tych zdjęć się nie wypowiem :D Ale na szczęście niedługo później przyszła Anka :)



Szału nie ma, ale jak na bardzo prymitywne warunki jest całkiem znoście :) Ciesze się, że w ogóle coś wyszło :)

13 komentarzy:

  1. drugie zdjęcie najlepsze :) ćwicz ćwicz i będzie coraz lepiej :) ja na początku też rozkładałam różnokolorowe materiały, teraz robię to na ścianie i odbijam światło blendą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A blendę na pewno prędzej czy później kupię :) Może z czasem kupię także tła i softboxy, ale to tylko marzenia obecnie :) Na razie muszę opanować podstawy :)

      Usuń
  2. Dokładnie .. praktyka czyni mistrza :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia, trzeba sobie radzić w różnych warunkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trzeba, chociaż wolałabym uczyć się w ciut lepszych warunkach, ale trzeba się cieszyć tym co mam :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Powodzenia w szlifowaniu pasji :)
    Piękne kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia mogłyby być ostrzejsze, bo na razie ostrość gdzieś ucieka, ale masz oko, więc ćwicz, bo praktyka czyni mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Będę nad tym pracować :)

      Usuń
  6. Przypadkowo trafiłam na Twój profil , przejrzałam Twoje posty. Nie wiem jakim sprzętem robisz zdjęcia, ale bardzo ucieka Ci ostrość. Powinnaś popracować nad kadrami,ponieważ jak narazie są zwyczajne, nie zwracające uwagi a miejscami poprostu nieprzyjemne dla oka. Mam jednak świadomość, że dopiero zaczynasz i masz mnóstwo czasu , żeby się rozwinąć. Masz oko do zdjęć, niektore zwrociły moją uwagę. Jednak tutaj pojawia się kolejna sprawa : zainwestuj w program to obróbki zdjęć, niektore sa naprawde tanie a całkiem użyteczne. Na Twoim miejscu szybko zaopatrzyłabym się w blende - niezbyt kosztowny wydatek, a całkiem użyteczny. Tak więc życzę Ci powodzenia, rozwijania pasji i czekam na postępy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robię Nikonem D5100 z tą ostrością to niestety momentami sobie nie radzę i czasami nie mam pojęcia dlaczego, dlatego te zdjęcia są dość nudne i nieprzykuwające uwagi. Kiedy nauczę się robić ostre i wyraźne zdjęcia zacznę kombinować z ciekawszymi kadrami, a nawet czymś bardziej eksperymentalnym. O blendzie już myślałam i raczej na wiosnę już w nią zainwestuję.
      Bardzo dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  7. Ciekawe zdjęcia, nie znam się na aparatach i w ogóle, ale mi się podobają. :)

    http://zasnute.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzecz pierwsza: Anka ma piękną twarz. ;)
    Rzecz druga: Podziwiam za te próby z trudnym oświetleniem.. Nie pamiętam kiedy ostatnio ja sama cokolwiek próbowałam zdziałać ot tak dla ćwiczeń ;( Może zmuszę się w ten weekend. ; >
    Rzecz trzecia: Zgodzę się z komentarzem Anonimka, świetnie ta osoba ujęła to, co sama pomyślałam o Twoich zdjęciach.
    Rzecz czwarta: Dziękuję za komentarz. Zgadzam się z tym, że zbyt mocny kontrast psuje tylko. Ciągle walczę ze skłonnościami do niego.. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Mile widziana konstruktywna krytyka i cenne wskazówki :)