wtorek, 19 maja 2015

Ania

16.05.2015

Już od jakiegoś czasu chodziła za mną sesja na desce w stylu skate :) I w końcu postanowiłam pokombinować z czymś w tym kierunku. Oczywiście jak zawsze (kiedy tylko jestem w domu) pomogła mi nieoceniona Ania :) Zdjęcia były spontaniczne więc stylizacja była niedopracowana, ale coś czuję, że będzie jeszcze powtórka (następnym razem obowiązkowo stylizacja) :)
Przed sesją w głowie miałam zdjęcia raczej z deską w ręce lub Ani siedzącej na desce, ale jak się okazało mojej modelce spodobała się jada :) Więc efekty są troszkę inne niż planowane :)

Na początek może deska :)



 I Ania :)


I na koniec troszkę zabawy z Photoshopem :)

6 komentarzy:

  1. Na fotogafii zbytnio się nie znam , ale zdjęcia super . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sesja! Sam pomysł bardzo mi się podoba ^^ jak zrobisz takie zdjęcia w dopasowanej stylizacji to będzie jeszcze lepiej! Powodzenia :)

      Usuń
  2. Czarno-białe zdjęcie zdecydowanie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia i jest tu ich bardzo dużo, zapraszam na mojego bloga fotograficznego :) http://slit-focia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To ostatnie zdjęcie jest najlepsze. Pozostałe są ok, choć ja bym popracowała nad perspektywą - zwykle staramy się fotografować z poziomu fotografowanego przedmiotu - jeżeli wybrałaś tak niski obiekt jak deskorolka to ja bym się pokusiła nawet o położenie na ziemi, a jeżeli nie tak ekstremalnie, to chociaż połóż aparat na ziemi! Efekty mogą cię zaskoczyć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne jest to szare zdjęcie Ani, z rozwianymi włosami i deską obok ;) A ogólnie sesja przypomina mi, jak kiedyś na skateparku próbowałam zrobić jakiś trik na pożyczonej desce, wcześniej jedynie obserwując, także całkiem zabawnie to wyszło ;) No ale przyjemne zdjęcia w każdym razie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Mile widziana konstruktywna krytyka i cenne wskazówki :)