wtorek, 25 października 2016

Aga i Alek ♥

16.09.2016
Nie wiem czemu tyle zwlekałam z opublikowaniem tych zdjęć, ale w końcu przyszedł czas również na nie ;)
Sesja z Agą i Alkiem należała do tych "oczywistych", bo przecież nie było opcji, że będąc w domu na wakacje nie uda nam się wyjść razem na zdjęcia ;) Były to już nasze drugie zdjęcia z Aleksandrem, poprzednie wykonałam końcem grudnia zeszłego roku [KLIK], oczywiście pomijając zdjęcia które zrobiłam kiedy Alek był jeszcze w brzuszku mamy [KLIK] ;)
W sumie tym razem był to raczej spacer z aparatem, a nie zaplanowana sesja zdjęciowa, ale na pewno nie mam na co narzekać ;)

Na początek może Aga:

5.6. 
 8. 9.

No i nasz mały model ;)

27. 
28. 

Reakcja Aleksa na widok swojego zdjęcia w podglądzie aparatu ;)


I na koniec Aleks z Mamą:


Fotografowanie dzieci to ogromne wyzwanie, ale daje mega satysfakcję i dużo przyjemności ;) Niestety trzeba pogodzić się z faktem, że ilość nieostrych, poruszonych lub "uciętych" zdjęć będzie przerażająca. Bardzo żałuję, że na przykład to zdjęcie straciło gdzieś ostrość :\ Ale ogólnie z efektów wspólnego spaceru jestem bardzo zadowolona ;)


W sumie nie mogę się doczekać kolejnej wspólnej sesji ;) Oby na święta udało nam się coś popstrykać ;)

Zapraszam na mojego Facebooka ---> [KLIK]

5 komentarzy:

  1. jaki słodziak :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdjęcia urocze, jednak jesli moge dac mala rade, a wiem, że na takie rowniez liczysz,to przy zdj 40 pozycja niekorzystna dla modelki, pierwszy raz mala uwaga ode mnie, bo zawsze Ci słodzę, szczerze zresztą ;) A tak poza tym, sesja naprawde udana, najladniejsze 35,34,31,29 (bardzo pomyslowe), 25, 14,10,9,3,2.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za radę :) I kolejne miłe słowa :)

      Usuń
  3. Ale Aleks jest słodki, w sumie tak jak większość małych dzieci :)
    Mój blog♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Mile widziana konstruktywna krytyka i cenne wskazówki :)