sobota, 9 stycznia 2016

Agnieszka i Aleksander

29.12.2015
Jeszcze w zeszłym roku miałam okazje zrobić kilka zdjęć Agnieszce i jej synkowi Aleksowi. Niby zwykłe pstryki, ale do fotografii dzieciaków się chyba nie bardzo nadaję ;) Następnym razem będę musiała się dużo bardziej przygotować :)

Na początek Aga i mój Batman ♥



 A oto i Aleks :)

4. 
19. 

Niestety w pokoju w którym robiłam zdjęcia nie mogę poradzić sobie ze światłem i z otaczającym chaosem, dlatego ostrość niestety lekko padła, a kadry musiały być ciasne, ale mam nadzieję, że jak tylko przyjdzie lato to plenery z moim małym modelem wyjdą dożo, dużo lepiej :)

Na koniec jeszcze taki mały śpioch :)

3 komentarze:

  1. Mogła byś popracować nad ostrością i czasem wartość przysłony jest słabo dopasowana, ale ogólnie zdjęcia są okej :) Zwłaszcza jeśli nie zajmujesz się fotografią zawodowo, a jedynie amatorsko

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ujęcia, Na ostrość pewnie było za mało czasu, widać że na końcu aż padł spać :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Mile widziana konstruktywna krytyka i cenne wskazówki :)