piątek, 19 maja 2017

Justyna - Star Lord

14.05.2017
Tak! W końcu mi się udało zrealizować pierwszą sesję cosplayową! Kiedy zaczęłam szukać chętnych cosplayerów zgłosiła się do mnie Justyna i zaproponowała sesję Star Lorda ze Strażników Galaktyki w wersji żeńskiej. Chociaż moja wiedza o tym filmie ogranicza się jedynie do kilku zwiastunów i plakatów to od razu stwierdziłam, że to super pomysł :) Jako miejsce wybrałyśmy Orłowo i był to całkiem trafiony pomysł :)
Sesje cosplayowe są po prostu świetne i mam w planach wykonać ich jeszcze kilka :) No i oczywiście nadrobić zaległości i obejrzeć Strażników Galaktyki ;)



 Odwiedź Justynę na instagramie ---> [KLIK] 


Zapraszam na mojego Facebooka ---> [KLIK]
Oraz na Instagramie ---> [KLIK]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Mile widziana konstruktywna krytyka i cenne wskazówki :)