niedziela, 28 maja 2017

Theodora

20.05.2017
W końcu przeszedł czas na zdjęcia z zeszłotygodniowej sesji z Theodorą. Wykonałyśmy je w Gdańsku głównie przy pięknych ścianach teatru Szekspirowskiego. Była to nasza pierwsza wspólna sesja, ale mam nadzieję że nie ostatnia, bo Theo jest mega sympatyczną, otwartą, pozytywną i pełną energii osóbką, która w dodatku jest bardzo fotogeniczna i ma pomysł na siebie, dlatego współpraca z nią to czysta przyjemność :)



  Portfolio modelki ---> [KLIK]

Zapraszam na mojego Facebooka ---> [KLIK]
Oraz Instagrama ---> [KLIK]

4 komentarze:

  1. Brak mi słów, po prostu cudowne...!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny klimat! Jestem zachwycona, szczególnie zdjęciami z pierwszej stylizacji :) zwykle nie lubię przeglądać wielu "takich samych" zdjęć, bo najważniejsza jest jakość, nie ilość, ale tym razem tworzy się z tego jedna fajna całość. Naprawdę super, dobra robota! :)
    5, 6 i 8 ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ klimatycznie ! 24 i 26 jak dla mnie naaj :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Mile widziana konstruktywna krytyka i cenne wskazówki :)