sobota, 6 stycznia 2018

Podsumowanie 2017

Już ponad trzy lata z moją lustrzanką! Kolejny rok, kolejne niesamowite sesję i wspaniali ludzie. Nie zabrakło także znanych już wcześniej twarzyczek, ale i nowych było całkiem sporo ;)

Więc zacznijmy od początku: 
STYCZEŃ
Pierwsza sesja w 2017 roku odbyła się w Gdyni Orłowo z Klaudią, a zimowa sceneria była po prostu magiczna ♥
Link do całej sesji [KLIK]

Następnie przed moim obiektywem pojawiły się Marta i Klaudia
Link do całej sesji [KLIK]

A pod koniec miesiąca podniosłam swój rekord w ilości wykonanych sesji jednego dnia do 3! I muszę przyznać że jest to za dużo, ale z efektów jestem zadowolona :)

Marcelina
Link do całej sesji [KLIK]

Karolina 
Link do całej sesji [KLIK]

Emilia
Link do całej sesji [KLIK]

LUTY
W lutym znowu spotkałam się z Weroniką na konną sesję i nie mogłam zrozumieć jakim cudem ona nie zamarzła w tej sukience ;) 
Link do całej sesji [KLIK]

Ponownie miałam okazję zmierzyć się z tematyką ciążową i wykonałam brzuszkową sesję Julity :)
Link do całej sesji [KLIK]

Nie zabrakło również i w tym roku Karoliny :)
Link do całej sesji [KLIK]

Wykonałam również zdjęcia w Studio tatuażu podczas gdy moja modelka Emilia tatuowała Mateusza :)
Link do całej sesji [KLIK]

MARZEC
Kolejny miesiąc przyniósł mi ponowną sesję z Karoliną
Link do całej sesji [KLIK]

Nową twarzyczkę przed moim obiektywem - Kamilę
Link do całej sesji [KLIK]

Oraz kolejną sesję z Weroniką i następnym konikiem ;) 
Link do całej sesji [KLIK]

KWIECIEŃ
W kwietniu wykonałam tylko jedną sesję którą umieściłam tutaj na blogu i była to sesja z Kingą 
Link do całej sesji [KLIK]

MAJ
Maj okazał się naprawdę owocnym miesiącem, bo po raz pierwszy miałam okazję sprawdzić się w kobiecej sesji fitness oraz w sesjach cosplay'owych :)
Ale pierwsza sesja tego miesiąca należała do Alicji :)
Link do całej sesji [KLIK]

Paulina w fit stylu :)
Link do całej sesji [KLIK]

Justyna jako Star Lord
Link do całej sesji [KLIK]

Theodora przy pięknych ścianach teatru Szekspirowskiego w Gdańsku oraz w okolicach starówki
Link do całej sesji [KLIK]

Moja druga sesja cosplay'owa tym razem z Michałem jako Anakin Skywalker. No dobra może i efekt miecza świetlnego nie wyszedł mi do końca idealnie, ale jestem z tego i tak mega zadowolona i wspominam tą sesję jako naprawdę spore wyzwanie któremu moim zdaniem podołałam ;) 
Link do całej sesji [KLIK]

I na koniec miesiąca ponownie Karolina 
Link do całej sesji [KLIK]

CZERWIEC 
W czerwcu dzięki Mateuszowi poznałam niesamowitą Natalię z którą w samym czerwcu wykonałam dwie cudowne sesje :)
Link do całej sesji [KLIK]                               Link do całej sesji [KLIK]

I na koniec miesiąca ponownie sesja cosplay'owa, tym razem Catwoman, Poison Ivy i Człowiek Zagadka czyli Justyna, Sonia i Michał 
Link do całej sesji [KLIK]

LIPIEC
Lipiec postawił na mojej drodze kolejną świetną modelką jaką jest Monika 
Link do całej sesji [KLIK]

Oraz ponownie postawił przed moim obiektywem Natalię :)
Link do całej sesji [KLIK]

A następnie drugiego już modela/fotografa Piotra 
Link do całej sesji [KLIK]

I na koniec miesiąca Patryk
Link do całej sesji [KLIK]

SIERPIEŃ 
W sierpniu wyjechałam z Trójmiasta i wróciłam do mojego rodzinnego Żywca, w którym wykonałam zdjęcia podczas spaceru z Aleksanderm

Link do całej sesji [KLIK]

Kilka Agnieszce ;) 
Link do całej sesji [KLIK]

Oraz po dłuższej przerwie sesję w stylu "bad girl" Ani :)
Link do całej sesji [KLIK]

Drugi rok z rzędu wykonałam także sesję Patrycji :)

WRZESIEŃ
Wygląda na to że we wrześniu nie wykonałam żadnej sesji ... aaa no tak przecież pracowałam jako opiekunka i jedyne zdjęcia jakie zrobiłam to selfie przy obiedzie :-p 

PAŹDZIERNIK
Październik też nie był bardzo owocny, ale to już wina studiów i nadrabiania zaległości, ale w ciągu kilku pierwszych dni października udało mi się wykonać trzy sesje :)

Pierwsza była Kinga
Link do całej sesji [KLIK]

Następnie Laura 
Link do całej sesji [KLIK]

Oraz ponownie Natalia :)
Link do całej sesji [KLIK]

LISTOPAD
Moja pierwsza sesja z Anią 
Link do całej sesji [KLIK]

Oraz kolejna z Kingą 
Link do całej sesji [KLIK]

W listopadzie zmierzyłam się także z aktem męskim.

GRUDZIEŃ
Grudzień rozpoczęłam od ponownej sesji z Anią
Link do całej sesji [KLIK]

Następnie razem z Mateuszem wybrałam się na sesję z Agatą
Link do całej sesji [KLIK]

I ponownie z Moniką :)
Link do całej sesji [KLIK]

I ostatnia sesja zeszłego roku wykonana w Gdyni razem z Anią :)
Link do całej sesji [KLIK]

I dotarliśmy do ostatniej opublikowanej tutaj sesji zeszłego roku :) Jest to "zimowa" sesja z Anią wykonana w Żywcu
Link do całej sesji [KLIK]

Podsumowując:
W 2017 roku przed moim obiektywem pojawiło się 25 modelek, 4 modeli + 2 modeli/fotografów (mam nadzieję że nikogo nie pominęłam podczas liczenia). Ponadto tak jak rok wcześniej 2 konie i co najmniej dwa koty ;) Wykonałam ponad 40 sesji, ale niestety nie jestem w stanie ich dokładnie zliczyć, prawie wszystkie moje sesje można zobaczyć na moim blogu i facebooku. Ponadto asystowałam Mateuszowi z Matthew Street Photo w nie jednej sesji i wykonałam nie jedne zdjęcia z backstege'u jak i nie jedno jego zdjęcie profilowe ;) 
Blog doczekał się także w 2017 roku drugiej części serii Before & After oraz recenzji Foto obrazu

Co do moich narzędzi do obróbki zdjęć nic się nie zmieniło i nadal są nimi Lightroom i Photoshop i staram się coraz bardziej zgłębiać ich możliwości i poszerzać własną wiedzę. Natomiast jeśli chodzi o sprzęt to od dosłownie kilku dni dzięki mojej Cioci jestem posiadaczką Nikona D7100, który zastąpił mojego pierwszego Nikonka D5100! Miałam także możliwość przetestowania dwukrotnie obiektywu nikkor 50mm i właśnie między innymi to spowodowało, że jeśli tylko będzie taka możliwość chcę zaopatrzyć się w jakąś dłuższą stałkę niż moje 35mm :)
Eh no i w końcu nowa torba, a najlepiej plecak fotograficzny też by się przydał, bo moja torba już chyba powoli zbliża się do swojego końca  ;)

Ten rok był naprawdę świetny i tak samo jak poprzedni otworzył mi oczy na wiele fotograficznych spraw i sprawił że na drodze mojej pasji pojawiło się znowu kilka jak nie kilkanaście wspaniałych osób :)

Dziękuję moim wszystkim modelkom i modelom którzy zdecydowali się pojawić się przed moim obiektywem, fotografom którzy wypowiadali się na temat moich zdjęć i dawali mi cenne rady, oraz wszystkim tym którzy mnie wspierali w tym co robię :) Dziękuję

Na Facebooku jest was coraz więcej! I mam nadzieję że ta liczba nadal będzie rosła tak samo jak w ciągu zeszłego roku :)
Dlatego Zapraszam na mojego Facebooka ---> [KLIK]
Oraz na Instagrama ---> [KLIK]

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Mile widziana konstruktywna krytyka i cenne wskazówki :)