sobota, 25 lipca 2015

Ania nad rzeką

19.07.2015
A oto zdjęcia niedzielne, czyli druga część weekendu z Anią przed obiektywem :)
Na początek dwa ujęcia z nad jeziora:




 A teraz "sesja właściwa" - Ania w koszuli nad rzeką ;)

33.34.  

Moim zdaniem sesja wyszła całkiem nieźle (oczywiście nie cała) i modelka dobrze się spisała :)

P.S. Po długich prośbach i moich staraniach w końcu ponumerowałam zdjęcia. Nie wiem czy tak właśnie to będzie wyglądać, ale na chwilę obecną zdjęcia tak będą numerowane.

10 komentarzy:

  1. Sesja bardzo fajna, ostatnie zdjęcie najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi ono też się bardzo podoba :)

      Usuń
  2. Fajnie, że zdecydowałaś się je ponumerować - to ułatwi ocenę :)
    Zdjęcia nad rzeką podobają mi się zdecydowanie bardziej, więc to o nich się wypowiem, bo te nad jeziorem szczególnie do mnie nie trafiły.
    Numery 23,24 i 37 są najlepszymi z tej sesji. Są fajnie wykadrowane, nawet jasność wypadła całkiem nieźle.
    Jednak przy niektórych ujęciach wciąż zapominasz, aby nie ucinać w nieodpowiednich miejscach. Tu ucięty łokieć, tam gdzieś kawałek głowy... No, ale jest lepiej, znacznie, znacznie lepiej. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiem, że wciąż ucinam nie tam gdzie powinnam, ale staram się zwracać na to większą uwagę :)

      Usuń
  3. Bardzo odważne zdjęcia. I jak na moje oko najlepsze są dwie ostatnie fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sesja lecz najbardziej podobają mi się zdjęcia z chlapiącą wodą :)
    Zapraszam do mnie, ponieważ również fotografuje i miło tak jak ktoś o podobnym zainteresowaniu wpadnie do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno zajrzę na twojego bloga ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajna i przyjemna dla oka seria :)
    Szczególnie spodobały mi się ujęcia 24 i 37! A tak btw, świetna sprawa z tym numerowaniem zdjęć. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Mile widziana konstruktywna krytyka i cenne wskazówki :)