sobota, 23 stycznia 2016

Demokrata

20.01.2016
W środę miałam okazję wykonać sesję jednemu z najpiękniejszych zwierząt na świecie. Uwielbiam konie więc z podwójną radością wybrałam się z Weroniką do stajni :)

Na zdjęciach Demokrata, którego właścicielką jest Karolina Naruszewicz oraz jego opiekunka  Weronika :)



 Najbardziej zadowolona jestem z tego zdjęcia. Nie miałam pojęcia, że mogę coś takiego zrobić i to z pozoru z nieciekawego ujęcia :)


Po zdjęciach Demokraty wykonałam jeszcze kilka pstryków innym koniom :) 


Musze przyznać, że było to dość spore wyzwanie, ale chyba nie wyszło całkiem najgorzej :)
Bardzo dziękuję Weronice jak i Karolinie za możliwość wykonania takich zdjęć :)

5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tych zdjęć. Od zawsze marzyłam zrobić sesję konno. Może kiedy się uda a teraz nie zostaje mi nic innego jak oglądnie Twoich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 11 i 12 najlepsze ;) ja też kocham i marzy mi się taka sesja *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny koń i imponujące fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 7 zdjęcie najlepsze <3 Masz talencik :* Zmieniłam blog z nataliaxxxsmile:In the magical world of Natalia na ten zobacz : http://littlekrejzyz.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :D
    Zapraszam do mnie http://fottomi.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Mile widziana konstruktywna krytyka i cenne wskazówki :)